
Značka domácich spotrebičov Gorenje tohto roku oslavuje svoje 75. výročie a pri príležitosti tohto významného jubilea si dopriala darček v podobe regionálneho sloganu. Od tejto jesene preto na zákazníkov na Slovensku čaká nová podoba sloganu v znení „Život jednoducho“, v Českej republike „Život jednoduše“.

Gorenje tým potvrdzuje svoju dlhodobú filozofiu – zjednodušiť každodenný život zákazníkom a poskytnúť im moderné technológie, vďaka ktorým budú môcť venovať viac času rodine, priateľom, záľubám či odpočinku. „Z našich prieskumov vyplynulo, že zákazníci na Slovensku a v Česku oveľa lepšie reagujú na slogan v rodnom jazyku. Priblížiť sa zákazníkom aj v komunikácii bolo preto logickým krokom. Sme radi, že môžeme ponúknuť claim, ktorý je zrozumiteľný, prirodzený a vystihuje našu značku,“povedala Regina Netolická, marketingová riaditeľka Gorenje real. s r. o. CZ/SK.
Slovenskej verzii „Život jednoducho“ svoj hlas prepožičala herečka Mariana Čížková. Českú verziu sloganu „Život jednoduše“ nadabovala herečka Tereza Bebarová, známa z kuchárskej reality show Peče celá země a z programu Buchty po ránu. Nový slogan sa objaví vo všetkých marketingových materiáloch, kampaniach a vizuálnej identite značky.
Technológie, ktoré zjednodušujú život
Gorenje už 75 vyvíja spotrebiče, ktoré ľuďom pomáhajú žiť jednoduchšie. Nejde len o dizajn a spoľahlivosť, ale aj o inovácie, ktoré zjednodušujú každodenné činnosti v domácnosti. O aké najnovšie technológie a aplikácie ide predovšetkým?
- SteamTech
Para na konci pracieho programu zabraňuje krčeniu oblečenia, napáchnutiu a množeniu baktérií. Bielizeň z automatických pračiek s technológiou SteamTech je preto čistejšia, mäkšia a nie je potrebné používať aviváž. - NatureDry
Patentovaná technológia sušenia pri nízkej teplote (pod 40 °C) chráni v sušičke na bielizeň aj tie najjemnejšie tkaniny, ako je napríklad vlna alebo športové oblečenie. - BigSpace
Rúry s objemom až 70 litrov zvládnu pripraviť viac jedál naraz. Dokonalá voľba pre veľké rodinné hostiny. - AdaptTech
Inteligentný systém v chladničke sleduje, kedy ju najčastejšie otvárate, a podľa toho reguluje teplotu. Potraviny zostanú dlhšie čerstvé a zníži sa spotreba energie. - AirFry
Vychutnajte si lahodné pražené pokrmy bez tuku. Technológia horúceho vzduchu vo vstavaných rúrachGorenje vám zabezpečí chrumkavú a zlatistú kôrku –zdravšie a jednoduchšie! - SmartDosing
Gél do umývačky riadu sa vďaka tejto technológii dávkuje automaticky. Stačí ho doplniť raz za 20 cyklov. Ušetríte čas, energiu aj čistiaci prostriedok. - StableHeat
Inovatívna technológia indukčných varných dosiek zabezpečuje rovnomerné a stabilné rozloženie tepla. Vďaka tomu dosiahnete vynikajúce výsledky pri varení a pečení bez výkyvov teploty. - ConnectLife
Vďaka tejto aplikácii môžete svoje spotrebiče ovládať prakticky odkiaľkoľvek. Cez ConnectLife si v mobile pohodlne nastavíte program na umývanie nebo pranie a len sledujete aktuálnu fázu procesu. Aplikácia vás upozorní na dokončenie zvoleného programu, informuje vás o míňaní sa prostriedku, alebo sa z nej dozviete o výpadku prúdu či inej poruche, ktorá váš spotrebič nečakanie zastaví.
Malé, ale milé a tak potrebné
Okrem inovácií ukrytých v jednotlivých spotrebičoch vám Gorenje zjednoduší život aj svojimi jedinečnými menšími spotrebičmi. Mnohé z nich sú priam dizajnové kúsky, ktoré sa stanú dokonalou ozdobou vašej kuchyne. Značka vás poteší spotrebičmi, ktoré zjednodušia varenie a pečenie, prípravu pokrmov od A do Z aj celkovú starostlivosť o domácnosť.
Viac informácií nájdete na sk.gorenje.com.
O značke spoločnosti
Značka Gorenje bola založená v roku 1950 v Slovinsku a patrí medzi popredných výrobcov domácich spotrebičov v Európe. Jej filozofia spočíva v spájaní moderných technológií, dizajnu a praktickosti. Vďaka inováciám, ako sú SteamTech, NatureDry či AdaptTech, pomáha Gorenje svojim zákazníkom žiť jednoduchšie už 75 rokov. Značka je navyše dlhodobo aktívna aj mimo sveta domácich spotrebičov – podporuje bežecké preteky, hádzanú a ďalšie športové aj komunitné aktivity. Gorenje tak nie je len súčasťou domácnosti, ale aj každodenného života svojich zákazníkov.